Projektowanie wizualizacje 3d

Opublikowano Wrzesień 26th, 2019 | przez admin

0

Wizualizacje jak zdjęcia

Wyobraź sobie piękny salon z przestronną kuchnią albo dużą sypialnię z wyjściem na taras – w ten bowiem sposób na nasze zmysły działają wszelkiego rodzaju wizualizacje. Poznaj te najbardziej znane, dzięki którym pojęcie reklamy nabiera zupełnie innego charakteru.

Po pierwsze – wizualizacje wnętrz

Chcesz kupić szafę, ale nie wiesz jak będzie wyglądała w Twoim pokoju? Zastanawiasz się nad zmianą koloru ścian, ale obawiasz się, że przy wyborze brązu może być za ciemno? Wówczas z pomocą przychodzą profesjonalne katalogi, dzięki którym możesz lepiej wyobrazić sobie wykorzystanie danego asortymentu. Na podobnej zasadzie działa jedna z najczęściej wykorzystywanych wizualizacji 3D, a mianowicie wizualizacja wnętrz – inaczej zwana interior. Są to pojedyncze ujęcia pomieszczeń imitujących fotografię. Z takiego rodzaju reklamy korzystają chociażby salony meblarskie.

Po drugie – wizualizacje otwarte

Oprócz wizualizacji zamkniętych pomieszczeń dużym powodzeniem cieszą się również prezentacje budynków, które jeszcze nie powstały. Są to między innymi wizualizacje domów jednorodzinnych, stadionów, magazynów, lotnisk oraz parków. Firmy, które chcą zainwestować w budowę wielkich biurowców czy też dworców nie muszą liczyć wyłącznie na swoją wyobraźnię – dzięki wizualizacji mogą zobaczyć końcowy efekt zaplanowanych prac.

Po trzecie – obraz i dźwięk, czyli animacje

Kolejnym rodzajem wizualizacji, które zasługują na naszą uwagę są animacje 3D – wykorzystują nie tylko ruchomy obraz, ale również dźwięk, który z pewnością pomaga w lepszym zrozumieniu zamysłu oraz charakteru danego projektu. Animacje są niezwykle chętnie wykorzystywane przez deweloperów, zwłaszcza do wizualizowania osiedli mieszkaniowych. Sprawdzają się one również w wielu innych dziedzinach, chociażby produkcji, inżynierii technicznej czy też medycynie. Takie prezentacje zazwyczaj są bardzo krótkie i nie przekraczają więcej niż trzy minuty.

Po czwarte – wirtualny spacer

W obecnych czasach nie da się przejść obojętnie obok kolejnej formy wizualizacji, jaką jest wirtualny spacer. Jest to symulacja otaczającej nas rzeczywistości, dzięki której odbiorca może poczuć się jakby naprawdę był w danej przestrzeni – chociażby mieszkaniu, które właśnie zamierza kupić. Jest to niezwykle interesujące rozwiązanie – możemy wirtualnie poruszać się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz budynku. Przez to poznajemy funkcjonalność i udogodnienia konkretnego miejsca.

Po piąte – grafika jak zdjęcie!

Dziedzina 3D nie skupia się tylko na wizualizacjach przestrzeni, ale również danego przedmiotu. Ile razy zastanawiałeś się nad tym, czy fotografia przedstawia realny produkt, czy też jest jedynie jego graficznym odwzorowaniem? W marketingu pożądane są idealne przedmioty, dlatego coraz częściej wykorzystuje się jedynie ich wizualizacje. Sprawdza się to szczególnie na stronach WWW, w katalogach online czy też na bilbordach reklamowych.

Po szóste – dla każdego!

Pamiętajmy, że wizualizacje to efektywna forma reklamy, która sprawdzi się w wielu branżach. Jest chętnie wykorzystywana zarówno przez architektów, deweloperów, jak i również agencje reklamowe oraz indywidualnych odbiorców. Nie dziwi fakt jej szerokiego zastosowania, gdyż wizja przyszłego mieszkania bądź innej inwestycji budzi w nas jeszcze większą chęć posiadania danego lokum bądź też przedmiotu.

 

Tags: , ,


O autorze



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to Top ↑